Match!!

Heello:-)

Nu var jag klar för dagen så nu går jag hem. Har samling vid 4 så skyndande mig så jag skulle komma hem lite tidigare å käka och så, match idag mot hemsjö med B-laget, vinna är det som gäller!!!

Är supermega trött med bara,, men det för över när man kommer ut på planen:-)

Igår la jag mig i sängen 22:00!!! Vilket är ett under, har aldrig hänt innan, be så otroligt trött efter jobbet igår så var som ett vrak hela kvällen, ändå åkte vi till stan, solade och handlade. Vaknade upp lila trött som jag brukar vara, konstigt nog,

Hmm nu ska jag in i våran bunker till lägenhet, ingen teckning alls där inne. Men det går att surfa nu sen vi fixade bredbandet, men inte ringa!! Jaja skriver efter matchen sedan, tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0