MATCHDAX

Då var det dax för match mot rävlanda!! De ligger sist i serien och vi spelade i samma division förra året, (vi ligger 4,5 tror jag, så detta ska vi väl ta hoppas jag:-)

Igårkväll ställde jag mig på vågen och den visade 3 kilo för mycket!! Alltså 3 kg än vad jag vägde för någon/några veckor sedan! Så i morse blev det havregrynsgröt med mosad banan på, och denna veckan som kommer nu bli det strikt med kosten och mer motion, det här tillåter jag inte! :-(

Har även tvättat i förmiddags, eller håller på. Så ska jag snart käka Isaks tacosoppa snart och packa min väska.


Kommentarer
Postat av: Isak

Kan ju säga så att någon strikt kost blev det inte så du tillät det visst....

2012-09-13 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0