Mysdag

 Nu kom jag innanför dörren efter en prommnad med zeke, vi följde issa ner till södra torget för hon skulle åka hemåt.
 
Idag har det vart en supermysig dag med issa, vi mötter nere i stan för lite shopping, efter ens stund hamnade vi på chilli ett bra tag och kollade och provlåg deras soffor och sängar eftersom issa ska flytta så hon behövde nya saker, jag hittade en drömsäng som jag med vill ha, den var verkligen superskön och fin, exakt sån jag vill ha ju, vi måste verkligen ha ny soffa och säng så får se hur det blir med det. när vi kom hem så gich vi in på en sida som Isabells pojkvän tipsade om som var www.trademax.se, eftersom han också letade efter möbler hemifrån så hittade han den, så vi gick in där och kollade och upptäckte att de hade samma säng som vi precis provlåg i och tyckte var underbar, det är en kontinetalsäng med super goa och mjuka madrasser och en sänggavel med nackkuddar, perfekt om man sitter i sängen och kollar på ipaden eller läser på kvällarna, sedan hittade jag även en jätttefin grå stor soffa med mycket med plats och två divaner och med massa härliga goa kuddar som jag ville ha, vi har ju en rätt så liten soffa nu och är i behov av en störra och finare så den jag hittat kommer bli perkekt, förrutom att vi inte har så stort vardagsrum, hehe,
så nu ska jag bara övertala isak att vi ska köpa en sån så kan jag sova som en gudinna, de levererar dessutom sängen hem till dig fraktfritt inom 4 dagar så man själv slipper tänka på att hra släp för att hämta varorna, värsta bra ju:) så passa på att köpa saker därifrån nu eftersom det är rea nu med.
  också  var lite billigare, de hade otroligt mycket olika saker på sin sida, massa olika fina soffor till ett jättebra pris, så därifrån ska vi köpa sängen och soffan istället   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0