Mysdag

Hello,

Idag har jag vart med issa, hon skickade ett mess i morse och undrade om jag ville hänga med och kolla i hennes nya lägenhet på tapeterna hon valt, men väl där såg hon att det var helt fel med tapeterna, det var helt tvärtom not vad hon ville ha, så nu skulle de fixa till det:-) efter det gick vi hem till mig och käkade frukost och busade med Zeke, sedan vidare ner till stan för lite simning,banken och kik i affärer, fanns massa kläder jag ville ha på Gina och HM, och det är klart att man alltid hittar massa när man är luspank så när man inte har pengar:-/ men inne på HM hittade issa en jättefin tröja som jag ville ha, gick därför och provade den och upptäckte en fläck mitt på magen så jag fick den därför för endast 100 riksdaler:-) vilket kap!! ( fick låna 50 kr av issa och tog mina sista 50 från kontot) Visar bild på den senare:-) så nu har jag alltså 0:- på mitt konto tills torsdag!! Såhär pank har jag aldrig vart flera dagar innan löning, vad hände där?! Hmm tur att Isak får pengar i morgon:-)

Påväg hemåt så gick jag in på jobbet för att kolla om jag kunde byta bort min söndag kväll eftersom vi har vår sista match med b-laget då och jag vill gärna vara med eftersom vi kommer vinna serien, så de skulle kika på det och höra av sig imorgon när jag jobbar:-)


Nu blir det lite chill tills tills brorsan hämtar mig när jag ska vara barnvakt:-):-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0