Oavgjort

Go kväll:-)

Dagens match var mycket tuff och många sparkar,armbågar,händer mm fick man på sig som resulterade till en vadkaka,glappade käke efter en smäll med en handflata, en fot sparkad på smalbenet hmm var var det mer? Haha de gick alltså in hårt som datan både fult och rättvist, (mest fult;-))

Vi hade mest spelet men de lyckades ändå göra ett mål som vi sedan refuserade till 1-1, de vann alltså serien eftersom de bara behövde spela lika mot oss, men vi kommer ändå upp till 2an och hamnade väl på 4:e plats som nykomlingar i DIV 3 och det är fasen så bra:-) oslagbara hela hösten är vi också:-) gryymnna vi är pumor!!

Efter matchen åkte Anna-Karin och Johanna med till mig hen så lagade vi mat och kolla film, mycket trevligt :-)

Nu är jag helt död så jag och min vadkaka ska gå till korgs natti natti folket

Provade en ny kesella idag, rabarbsmak
Zeke klättrade på Ak och Johanna hela kvällen också och ville leka och slicka de i öronen hahah cp Hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0