Utgång

Tjena!

Sitter i soffan nu efter en intensiv dag på stan med Ak, romantisk middag för två på jensens,matlagning här hemma och lite plock, är otroligt trött idag efter gårdagen, det tar på krafterna att att ute haha,

Igår som sagt var underbart kul! Alltid kul att gå ut med mina flickor, kvällen började i GIF stugan som Emina hade hyrt, hon fyllde nämligen 18 och det måste ju firas stort.
Jag,Lollo Ak och Johanna kände oss lite för gamla när vi steg in i lokalen, haha alla var typ 16,17,18 år, och alla bara kolla snett på oss och undrade väl va fasen vi gjorde där, men vi satt vid ett bord och hade kul för oss själva, när klockan blev 23:50 kon taxin och hämtade oss och vi rullade in mot stan, kikade runt vart det var minst kö att gå in, kon överens om att brännan var bäst, så det fick det bli, dör satt vi en timma ungefär och tog varsin 40 meter (en drink) och den var lika god denna gången som förra gången:-) efter det var vi hungriga så då knallade vi runt på stan och försökte hitta något vi var sugna på, blev MC för mig och Ak och sedan kebab för Lollo, efter det hotade vi runt lite till i stan till det var dax att gå hem, skildes åt och gick åt olika håll.

Idag vaknade jag första gången vid 7 och var sviiiin törstig!! Klev upp och drack typ 1 liter vatten tog två Ipren för jag hade så ont i mage och rygg, la mig igen, vaknade vid halv 10 igen och var lika törstig då, gick upp tog 2 glad vatten och yoghurt och banan, ut med Zeke och sedan å la mig igen, vaknade 12:00 typ, fick ett mess av Anna-Karin som frågade om vi skulle dra till stan, och självklart var jag på, mat på jensens och sedan lite kik i stan.

Nu håller jag på att laga potatis gratäng och kött som vi ska smaska i oss ikväll:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0