Vaken nu?!

Vad hände där? Jag vaknade 09:30 och nu kan jag inte somna om, detta är inte likt mig haha, sover ju alltid till minst 10:30, sedan har jag ju jobbat hela helgen och spelat match på det så jag borde vara supertrött:-/ hmm jaja gör väl inget att jag har mer tid innan jag börjar jobba vid 15:30!:-)

Innan jobbet har jag inga planer, lappa sa att han skulle komma hit en sväng se, och då blir det ju alltid att dra ut och käka, och hjälpa han med antingen kort/minneskort eller något med hans dator haha, han lär sig nämligen inte eefter första,andra eller sjuttionde gången utan det är samma sak varje gång haha lilla pappsen:-)

Sen skulle vi nog boka Thailand idag med!!! Wiihoo!!:-)

Hoppas verkligen jag för reda på om jag för förlängt idag med, annars blir jag arg!! Hehe


Hahat någon som fortfarande är trött, slappis;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0