Vinst

Go kväll på er!!

Har inte orkat blogg innan nu hehe, åkte ju och spelade match direkt efter jobbet, liiiite stressigt, slutade ju egentligen kvart i 4, men lyckades bli klar 15:05 skulle hem,packa och laga/värma mat och sedan äta, fick i mig maten på cirkus 5 minuter samtidigt som jag sprang runt och packade, sedan kom Malin vid 15:25 och hämtade upp mig kom till samlingen med hjärtat i halsgropen men det blev en lyckad match ändå fast all stress, vi vann med 7-1 tror jag, eller 8-1 hehe jag lyckades göra 4 mål idag med!! Wiiiho vad hände där liksom? Hela höstsesongen har gött superbra för mig med målgörandet, i våras gjorde jag bara 4,5 typ, :-/

Jag lyckades sparka bollen på motspelaren så den kom rakt upp i mitt ansikte, så nu har jag en liten blåtira som värker vid ögonlocket:-/ hehe

Det känns verkligen att jag spelat en hel match i kroppen, har värkt från topp till tå, undra då hur det kommer kännas i morgon!!:-/

Ne nu ska jag sova, i morgon är jag ledig då ska sova ut och sedan på kvällen ska jag vara barnvakt åt Lokebus:-):-):-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0