Axlar mage och PW

Kom nyss hem från gymmet, blev axlar PW i 45 och sedan lite mage, promenera hem och tog en dusch och nu laddar jag med lite lax och ris innan jobbkvällen börjar :-)

Fick vårkänslor ute idag, solen lyste, inte så kallt och snön började smälta, kopplas all snö försvinner nu så vi får våååre!!

Om ni indrar varför jag aldrig skriver något om fotbollen nu så är det för jag har tagit en liten paus, är inte lika motiverad till att träna fotboll som förbättring min kropp på gymmet nämligen, så får se när jag börjar igen, kommer nog börja sakna den snart och då är jag tillbaka igen!:-)

Nu ska jag slänga mig i soffan zeke och vila innan jag ska iväg igen:-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha körde du axlar?! Jag körde iallafall armar ;) <3

2013-02-25 @ 21:19:18
URL: http://Lifeofmissj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0