Äntligen hemma

Är äntligen hemma nu och har redan stekt två köttbitar och gjort god sallad av gurka,tomat salladskrydda och vitvinsvinäger och hunnit fått i mig det nu, ligger utslagen i soffan under min goa värmefilt och är helt mör i kroppen och huvudet. Isak är borta hos biken och kommer hem senare, så jag får väl krypa till korgs och ladda för världens fetaste träningsvärk i morgon 06:20 när jag ska upp å jobba!! Jippi, hörde att det skulle bli -15 grader i morgon med, perfekt dag för mig, jobb,träningsvärk och kyla👍 yeeyy

Efter jobbet ska jag och jessie dra till Gymmet, ska köra axlar och rygg, hoppas Isak kan hjälpa oss med det så vi får en go träningsvärk där också 😊

Ne go natt på er

Zeke håller på med sin åsna, han ska försöka få ut all bomull i skiten så det ligger över hela golvet sen, vad är meningen med det liksom? Haha sista bilden tuggar han på bomullen😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0