Barnvakt

Var ju barnvakt i lördag åt tokebus och då hade jag min dag då jag fick äta något gott, så det blev ungsbakde chips 8% fett och några nobless och en 0,5 l cola zero👍😄 var så otroligt gott att det inte var sant, bara smälte i munnen, så nu har jag vart utan godsaker i 2 dagar igen och det är supersvårt!! Är svårare när man är ledig och bara är hemma också, då vill man ju ha något gott hela tiden typ.. Hoppas det avtar snart...

Var ute på en PW idag på 45 med Zeke och brände lite fett, efter det körde jag mage,rumpa och ben i källaren, så hoppas på träningsvärk i morgon...

I morgon är jag ledig med då hade jag behövs köpa lgonbryn och ögonfrans färg för min färg har försvunnit från de nu, och Isak undrade innan om jag hade "nopprat ögonbrynen" haha så är nog dax att färga;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0