Bra pass

Har precis vart nere i källaren och kört ett bra pass!

Jag började med att gå 30 min snabbt på bandet, efter det körde jag 60 st knäböj med stång, en annan bra övning för rumpa och lår och sedan 100 situps.. Tog en koffeintablett och omega 3 innan passet med så fick lite extra energi. 😊

Nu ska jag verkligen köra på så jag blir av med extra kilona på mage och höfterna som jag stör mig på, ska inskaffa lite fettförbrännarpiller också och se om det hjälper snabbare:-D


Har lyckats hålla mig från sötsaker i 3 drar nu!! Stolt över mig själv hehe, jag har sagt nej till massa pensionärer som velat bjuda på kakor,choklad mm när jag jobbat nu i veckan, men de tyckte jag var så löjligt och sa att jag absolut inte behövde gå ner i vikt "för jag var redan så smal" haha !👍 man ska ju vara nöjd med själv med sin kropp och inte bara att andra ska tycka det...😊

Men jag kämpar på ska få den där kroppen jag vilat ha länge nu!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0