Gårdagen

Igår firade jag ju 23 årsdagen för släkten, eller släkten och släkten, familjen kanske man ska säga, pappa,farmor ena brorsan (av 3) och hans fru å barn var det som var här. Mamma och Tomas (bror) var sjuka, och lillebror skulle lana hela helgen, så de får komma en annan dag:-)

Jag bjöd på varm smörgåstårta och sallad och sedan egengjord mint och chokladglass, men glassen blev lite för rinnande för jag orkade inte vänta mer haha, smörgåstårtan blev supergod nu igen fast jag gjorde den, tänka sig vad jag kan😊 haha. den är faktiskt superlätt att göra, säg till om ni vill ha receptet, får bli en lånad bild på tårtan, för jag glömde ju såklart ta kort på den !!!


Tog de bilderna som såg mest ut som min jag gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0