Ikväll smäller det

Idag vaknade jag upp 09:00 och var rätt trött med efter att ha berättat för isak om mina olika drömmar så blev jag superpigg, så nu ligger jag här pigg som en mört och tänker på dagen som kommer.

Vi låg och kollade på berättelsen om Pi tills halv 1 i natt och då var mina ögonlock tunga som sementblock i slutet av filmen, så somnade på två röda sedan när jag la mig i sängen, som aldrig har hänt förrut..:-)

Vid 11 ska Johanna (min barndomskompis) hämta upp mig hos mig så ska vi gå på stan och fixa lite saker inför ikväll, för er som missat vad som händer ikväll så ska jag fora min 23 årsdag med vännerna!!:-) ska bli superkul, hoppas bara det inte blir för trångt haha, vi är liksom 16 stycken brudar som ska vistas i min lilla 2a på 51 kvdm:-D, men det ska nog gå bra ändå:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0