Kommer jag kunna gå?

Hej gott folk,

Idag har det vart träningens dag! Isak kom hem från jobbet vid 12, så då bestämmer vi oss får att dra och träna på gymmet, men först åkte vi och köpte ett par nya träningsbyxor till mig och sen sola med:-) började lite lätt med benspark och så, sedan kom Isak in och hjälpte mig. Blev då knäböj 4*12 med först 30 kg, sedan ökade vi de två sista gångerna och körde 40 kg två gånger, efter det körde jag utfall i splitten eller vad den hette, så körde först 2*12 där med 30 kg och sedan 2*12 40 kg! efter det avslutade vi med att gå på bandet i 30 min, åkte sedan hem och fyllde på förrådet och hann vila 30 min innan det var dax för brottarträning med laget, det var faktiskt superkul, men jag var ju lite mör i benen hehe, det vi körde var lite allt möjligt som är med styrka,späns och balans att göra, sedan fick vi även prova några brottargrepp😊

och NU ligger jag utslaget i soffan och hoppas verkligen på att Isak orkar köpa med sig tacossaker hem som jag kan äta!!! Måste ha någon riktig mat i mig nu efter detta dagen, men ska ha nötfärs och fullkornsbröd så det inte blir för onyttigt 😊

I morgon ska jag med pappsen till laget 157, han ska kika på badshorts och jag efter en vårjacka, efter det blir det jobba kvällen innan 3 dagars ledigt igen!:-)

Nytt bälte och byxor här nedanför, nya favvosar:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0