Lunch

Äntligen är jag hemma på lunch och bara 3 timmar kvar att jobba innan jag drar på helg😊!!!

Asså hur kan det ens bli så här äckligt svinigt kallt ute?! Värsta sibirisk istid på G ju! INTE okej! Well Well, efter jobbet ska Isak köra mig till affären så jag kan handla allt till "kalaset" idag och festen i morgon, efter det hem å laga mat,städa och försöka fixa till mig själv med om det nu går. Fågelbo i huvvet och albino på kroppen:-/ hmm sola snart kanske Sara? Ska köpa ett 10 kort i morgon och se till så jag får lite mänsklig färg på min kropp...


Blir ingen träning idag heller för min del:-( hinner inte för kalas å jobb:-/ i morgon skulle jag ju kunna hinna men det betyder att jag måste upp typ 8 på morgonen, och nej tack så blir enhet pass innan måndag! Kill me?!?!?! Så jessie du vet vad som gäller idag, du tränar för mig också sen!! vill trimma armarna och magen idag, fixar du det?;-)
Ne nu kan jag inte sitta här å skriva mer, skulle mest skriva ett inlägg till Jessica som inte hade något att läsa som hon sa;-) haha, väldigt kul inlägg jessie va?!;-D

Köttfärslimpa,potatis,gelé å gräddsås👍 mumms!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Självklart fixar jag det åt dig hjärtat! Dock vet jag inte om JAG kan träna mage åt dig. Du vet ju hur bra jag är på att träna mage. Haha.
Kommer sakna dig på gymmet!
Tack för att du gav mig något att läsa! <3

2013-01-25 @ 11:42:47
URL: http://Lifeofmissj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0