Min dag

Go kväll !

Då är min dag över, har vart bra även fast jag inte "firat" den riktigt än, började med en sypermysig och god frukost som älsklingen gjorde, bestod av följande, ägg i runda paprikaskivor,smootie,yoghurt, en Maraboumuffins och rostbiff baguette, fick dock spara hälften för blev alldeles för mkt, var supergott iaf,

Fick också presenter av min älskling som jag inte räknat med, skulle fått något nästa vecka egentligen, det jag fick var detta: en glassmaskin,en grönsaks/frukt maskin (superbra) och vad tid man sparar!! Tummen upp, sedan fick jag en värmefilt, två värmehjärtat som är varma i 30 min från det att man klämmer på de, sedan kokar man de så kan man använda de igen och sedan ett par hörlurar av Zeke så han har bitit sönder mina gamla:-( hehe!:-) superbra presenter!!❤

Tack älskling för allt! Är supernöjd!!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0