Sötsugen

Asså herregud vad jag är sugen på något sött nu!!! Finns godis överallt och alla frågar om jag vill ha! Grrr man mår ju psykiskt dåligt över det här och har huvudvärk hela tiden typ, JAG BEHÖVER SOCKER, Men inte min kropp! Buhu har nig bestämt mig att ha 1 dag i veckan då jag för äta något nyttigt annars kommer jag aldrig klara detta!! Men vill ju ha fin kropp:-/ jobbigt att vara såhär beroende av något, förstår alkoholister och knarkare mm när de inte får vad de behöver/vill ha...

I morgon ska jag ju vara barnvakt åt loke och då hinner jag ju inte hå på bandet eller träna något så kanske lika bra att äta något onyttigt då så blir det min dag då jag får äta vad jag vill, men det betyder inte att jag ska vräka i mig, jag ska ta något gott bara😊

Just nu vill jag bara heeeem och sova så det blir morgon så jag kan jobba å sen sluta för att kunna ära godis!!😝😄 mohahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0