Bästa vän 22 år!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min bästa väns födelsedag! Jessica fyller 22 är, Jessica är den personen som jag litar mest på och kan gå till för minsta lilla, hon lyssnar,stöttar och allt som en bästa vän är till för! Är så otroligt glad för att jag träffade henne när jag var 6 år och min pappa och hennes mamma hade en daté ihop;-) hehe men det blev ingenting mer där och vi träffades inte på ca 4 år innan hön började på mil skola ute i MOLLA, ofta tänkte jag liksom, och blev suuuuperglad!! Äntligen fick jag träffa henne igen, och sedan 3 an och 4 an på grundskolan har vi hängt ihop och aldrig tappat kontakten igen, och det hoppas jag vi inte gör i hela livet, ni ska bara veta vad sjuka och roliga saker vi gjort ihop, men de håller vi för oss själva för de är både pinsamma och sjuka!:-D haha, vill bara åka tillbaka i tiden för att uppleva det igen, tiden på molla skolan som vi egentligen hatade men vi hade så otroligt kul ihop där ändå :-)

Jaja hoppas du får en så bra födelsedag som du är värd jessan! Vi ses i morgon för att fira dig goding, Älskar dig min fina vän!! <3


Hahaha hitta massa gamla bilder på oss ihop genom tiderna, jag ser ju ut som jag vet inte var! Så ursäkta för bilderna på mig!:-D haha vilka minnen Asså!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååååååh!!! Bästa Sara!!! Jag sitter här helt tårögd. Bästa och finaste vän, jag älskar dig! Vi kommer aldrig tappa kontakten! <3

2013-03-01 @ 12:39:05
URL: http://Lifeofmissj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0