Jobb

Gårdagen började bra med fix och trix hemma hos jessie innan resterande av flickorna kom, sedan var festen igång, väldigt skoj! Sedan blev klockan halv 11 och taxin stod utanför för att köra mig Jessica,Elin, och Hanna till stan, varför vi åkte så tidigt var för att vi skulle ha chans att komma in innan den långa kön började :-) har ju aldrig vart på Viva innan så direkt när vi hängt in jackorna så hittade vi inte in till själva stället hahaha så vi gick in på toaletterna för vi trodde det var vägen in, det var lite som en labyrint haha, och när vi kom in så hittade vi inte dansgolvet så vi satte oss vid black Jack borde så spelade Elin tills Jessica och Hanna kom och visade oss haha:-)

Så blev det dans ett tag innan vi skulle gå till x&y men väl i kön där vände jag och Elin och gick tillbaka till viva för det kostade 300 spänn att gå in där, Och det hade vi inte riktigt råd med, efter en liten stund på viva så blev jag så trött och bad Isak komma och hämta mig,

Kul kväll med brudarna och tack jessie för allt !!:-):-)

Min frisyr jag snörade ihop haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0