Lediga dag

Idag har jag vart ledig och då har jag passat på att träna och trääna:-) haha

Minela kom hit runt 11:00 tiden för vi skulle käka lunch ihop innan träningen, så jag bjöd henne på lax citronsås och ris, blev en väldig tidig lunch men behövdes eftersom vi skulle träna ben vid 13:00,

Runt 12 fick jag smsavisering om att mitt paket från gymgrossisten hade kommit och tvingade då med mig Minela för att hämta det vid lasarettet, väl hemma sen så öppnade jag alla saker och testa mitt bälte som jag ska ha till squatsen och utfallen eftersom jag har problem med ryggen, så var det förstort såklart:-( så Isak fick ta det så får han beställa ett nytt i S till mig:-) så jobbigt att hålla på att skicka tillbaka och så, och jag ska ändå beställa mer saker från gymgrossisten snart ändå :-) haha

Sedan pallrade vi ner oss till gymmet ivriga som få efter att ha tagit lite PWO, blev lite seg när vi var 3 och körde men det gav nog bra resultat ändå ska vi nog se imorgon;)

Sedan kom brorsan och hämtade mig utanför jobbet och körde hem mig för han skulle hämta lite protein, efter en liten stund så tog jag med Zeke ut på en PW i det härliga vädret, resterande timmar som var kvar väva kvällen slappade jag bara i soffan:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0