Leggday

Då var jobb dagen över och det är dax att ladda om för ett benpass, samt 45 Min PW:-) Synd bara att jag inte kan ta ut mig helt pga ryggen och knäna som cpar!:-/ men ska köra så hårt jag kan... Hoppas bara inte det är lika mycket folk som igår vid denna tiden vi ska köra, var ju kaos igår, fanns inget skåp i omklädningsrummet, knappt några maskiner att köra på och plus att jag var ensam på det, gick runt som en yr höna, Jessica var nämligen på zumba och skulle köra rygg efteråt, och jag är inte så sugen på zumba, tror inte det är något för mig, men man måste ju testa för att kunna säga något så får väl bli en testomgång snart!:-)

Ne nu måste jag vila för att orka passet!:-)

Två bilder sedan igår, bjuder på det;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0