Min helg

Hejsan! Sorry för kass uppdatering. Men nu ska jag berätta om min lediga helg för er;-) haha jag har vart barnvakt både i lördags och idag åt min brorson, för min bror och hans fru håller på att renovera köket, så jag och loke har haft det mysigt och gått till knalleland idag med jessica, men dock bara kollat på alla fin kläder som man vill ha, seda powerwalkade jag med honom och Zeke igår, och herregud vad det var jobbigt att hålla koll på hund och vagn samtidigt som man ska gå fort! Hehe, sedan har vi även hunnit med massa bus, utöver det har jag ju självklart tränat med, rygg i lördags och ben och röv idag! Så hoppas på grym träningsvärk i röven i morgon som jag brukar få, då vet man att man hjort något bra ju!:-D

Ne nu blire sova lite innan jag ska upp och bränna fett innan frukosten, men har sovmorgon så blir ingen tidig uppgång;-)

synd att den gick så fort bara och nu är det 6 arbetsdagar som väntar nästa vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0