PW before brekfast

Då var powerwalken gjord, duschat och fått i mig frukost, lite sent men bättre sent än aldrig! idag hällde jag i lite raspberrymilk protein i min gröt och det var en hit! Mycket gott:-)

Tog 45 min idag också och Zeke hängde på idag med, haha han är så otroligt rädd när vi kommer på Norrmalm sidan:-/ vet inte vad det är med han, han har svansen nästan mellan benen och blir rädd och hoppar till för minsta lilla, han har ju gått där några gånget innan, hmm konstig hund.

Är ju underbart väder ute idag med så kändes extra skönt att gå ut. Nu ska jag bara lägga mig i soffan och kolla på tv eller en film innan nästa träningspass är dax!:-)

Kolla hur han går här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0